torstai 29. lokakuuta 2015

6 viikkoa operaatiosta. (Välikontrolli)

Maanantaina oli röntgen ja keskiviikkona polven välikontrolli. Röntgenkuvissa näkyi, että uusi rusto on asettunut hienosti paikalleen ja kaikki näyttää hyvältä. Ei ollut enää siis koloa polvessa, joka ennen leikkausta näkyi kuvissa.

Ortopedi oli sitä mieltä, että pitäisi silti kai olla vielä loppuvuosi saikulla (alunperin mulla oli saikku 31.11 saakka), vaikka näin hyvin polvi on parantunutkin. Pistin sille vastaan ja sanoin, et haluisin jo kovasti töihin, kun kuitenki työpaikka lupas järjestää mulle kevennettyä työtä pienemmillä tunneilla alkuun. Ortopedi sit sano et soittaa mulle 23.11. ja kysyy mun mielipiteen sit sillon uusiks. Laittelee sitten lisää saikkua jos tarvii. Himaan tultua rupesin miettiin et olisko se sit kuitenkaan paha levätä vielä joulukuukin. Kun se ois kuitenki parempi polvelle. Noo viikonloppuna on työpaikan pikkujoulut ja nään pomon siellä. Kyselen siltä vähän asioista, et onko mun kohdalle suunniteltu jo jotain uudehkoa suunnitelmaa. Vai lepäänkö vielä joulukuunkin ja palaanko porrassiivoukseen kevennetyillä tunneilla vai kuinka.

Tosin on tässä vielä hommaa polven suhteen, kun reisilihas on surkastunut kokonaan niin täytyyhän se jumpata kondikseen ennen duuniin paluuta kuitenkin. Kepit ja ortoosi täytys kuulemma pikku hiljaa heittää kokonaan nurkkaan, että en tuu niistä riippuvaiseks. :D

Kuitenkin pääpointti: hyvältä näyttää kuntoutuminen/toipuminen. :)

Kolmannesta fysioterapiakäynnistä seuraavassa postauksessa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti